SCP-TR-003
rating: +1+x
Madde#: TR-003
Seviye2
Muhafaza Sınıfı:
euclid
Ikincil Sınıf:
none
Bozulma Sınıfı:
vlam
Tehlike Sınıfı:
danger
muppet_show_cursed_image.jpg

SCP-TR-003, (memetik unsurlar sansürlenmiştir).

Özel Saklama Prosedürleri: SCP-TR-003 izole bir oda içerisinde, şifre kombinasyonları yalnızca yetkili personel tarafınca bilinen, yangına ve sıvıya karşı yalıtkan madde ile kaplı ve dış mekandan gözlemi tamamen kapatan bir kasa içerisinde izole halde muhafaza edilmelidir ve SCP-TR-003'ü tanımlayan hiçbir görsel veya video kaydı, gerekli sansürleme protokolü olmadan bulundurulmayacaktır.

D sınıfı personel haricinde hiçbir personel, gerekli yetki ve güvenlik ekipmanları olmadan SCP-TR-003 ile 4 saniyeden fazla sürede doğrudan göz temasında bulunmamalıdır. Aksi taktirde, personel derhal 1 haftalık süreç boyunca psikolojik gözetim altında tutulacaktır.

Açıklama: SCP-TR-003, 45cm uzunluğunda, 583 gram ağırlığında, standart kumaş malzemesi ve bazı plastik parçalardan yapılmış, içi pamuk ile doldurulmuş, kırmızı renginde ve hafiften yıpranmış bir insan figürünü temsil etmektedir.
SCP-TR-003 ile doğrudan göz temasında bulunan şahıs, yaklaşık 6 ila 9 saniye sonrasında nesne haricinde herhangi bir arka plan veya sesi dikkate alamaz ve SCP-TR-003'ün detaylarını giderek daha da yıpranmış formda gözlemlemesinin yanı sıra, bazı "fısıldama" benzeri olarak tanımlanan işitsel halüsinasyonlara maruz kalır.

Maksimum 15 saniyelik bir zaman dilimi sonrasında ise, zihinsel etki ortadan kaybolur. Bu süreç içerisinde kişi üzerinde, kabuslar, depresyon veya Obsesif Kompulsif Bozukluk benzeri psikolojik sorunlar gözlemlenmeye başlar. Sürecin 7. ününde ise, yaşanan psikolojik sorunlar sebebi ile kişinin kaçınılmaz olarak kendine zarar verme eğilimleri veya doğrudan intiharı ile ölümü gerçekleşmektedir.

Şimdiye dek, SCP-TR-003'ün etkisine maruz bırakılması sonrasında süreci atlatabilen veya Anomaliden etkilenmeyen herhangi bir deneğe rastlanmamıştır.

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License